Yep,
Moi fatigué,
Suivi Luciole : http://system.stormpaypro.com/?ref=1812
a plus à tous,
Tripack
Moi fatigué,
Suivi Luciole : http://system.stormpaypro.com/?ref=1812
a plus à tous,
Tripack
Vous n'êtes pas connecté. Connectez-vous ou enregistrez-vous
joes a écrit:Je vous remercie Titi et Trinity.
Ce matin mon compte est toujours suspendu, je leur avais déjà envoyé un message hier soir et j'ai reçu aujourd'hui ceci
Dear joes,
Just a quick note.. Important.
When you login to your members area, you will see your account summary as follows.
User account #18
Account details:
Name: joes Status: YOUR STATUS
E-mail: lefairej@wanadoo.fr
Password: *******
Account: ACCOUNT LEVEL, UPGRADE DETAILS ETC
Account credits: 325.78
ALSO beside each of these above to the Right ->, You will see a blue box with a white arrow <-
In the Account credits row, Please click on the white arrow and this will take you to a page where you will see a list of your websites you entered. Here you will need to allocate your account Credits. So if you had 1000 credits and 5 sites in the list you could add 200 credits to each site etc.
It is up to you how many credits you want to allocate to each site but unless you allocate, your websites will not be shown to other members.
If you have already allocated your credits and know how to do this, please ignore this email.
Thanks for taking the time to read the above
je ne comprends pas ce que celà veut dire
joes a écrit:Je viens de recevoir un mail qui parlait de leur nouveautés de pub et de paiement aux clics, j'ai voulu aller voir ce qu'ils avaient changé et j'ai eu la mauvaise surprise de voir mon compte suspendu.
Est-ce que quelqu'un sait ce qui se passe ?
anissia a écrit:J'ai suivi tripack: http://system.stormpaypro.com/?ref=2959
Anissia
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
|
|